18 juni 2009

Godmorgon

Nu sitter jag och äter min frukost och ser fram emot en heldag på jobbet.
Frågan är hur det kommer bli idag, jag tror väl att de flesta föredrar att handla mat istället för att shoppa runt på stan idag dan innan midsommarafton. Men det kommer nog bli en o annan sistaminuter shopping inför alla partyn imorn. Lite regnkläder, paraply och vattenfast mascara kanske;)
Tänk om det bara kunde bli liiiite värme o sol imorn, det skulle vara så roligt att få se solen en liten stund iaf.
Förkyldningen känns lite bätte idag, jag tar med mig träningskläder till jobbet så får jag se hur jag känner mig ikväll efter jobbet vid halv åtta....ett litet ryggpass kanske:)
Må så gott alla glada o glöm inte att köpa jordgubbar idag!!!! Puss

2 kommentarer:

Julia sa...

Ha en kanonbra Midsommar! Hoppas du mår bättre också. Massa Kramar gumman

Millan sa...

Julia:
Tack raring, jag mår priiiima;) Kram på dig!