01 juni 2009

Räknat bilar....

Hej på er!
Äntligen är jag nu hemma.
Denna helg har varit helt fantastisk, först börjar den med min examen, (Nu mera är jag HÄLSOUTVECKLARE, tjoho!!)
Daniel och jag drog iväg ner till Göteborg i fredags eftermiddag, där av att jag inte har bloggat på flera dagar, jag lämnade datorn hemma. Jag berättar mer imorn ifrån helgen, födelsedagen, examen och banketten imorgon.
Nu är jag så jäkla trött, tre timmar i bilen gör sitt. Stackas Daniel som har kört hela vägen, jag gnäller om att jag tycker det är tråkigt o jobbigt att sitta still o åka bil så länge, men vad tycker han som sitter vid ratten hela resan?? Jag försökte underhålla lite, med hjälp av min skönsång, vilken aldrig uppskattas(förstår inte det), vi räknade bilar, lekte bokstavslekar och försökte med några enklare dansmoves....allt för att resan skulle kännas lite roligare:)
Nu är det läggdax, ses imorn =0) Natti Natti

3 kommentarer:

Suzan sa...

ramlade just in på din blogg som ny läsare, o vilken fantastisk kropp, keep up the good work!

Johanna sa...

Grattis till examen!

Millan sa...

Suzan:
Tack! Hoppas du kommer tillbax till min blogg och följer med mig i min vardag och på min resa fram till nästa tävling. Millan

Johanna:
Tack snälla!!! :)