04 juni 2009

Shopping

Lite av helgens shoppande i Göteborg....

Självklart letade jag efter nya fina träningskläder, men det kändes som det är mitt i en tråkig period nu, hittade inget kul. Blev bara ett enkelt linne Men det bästa av allt!!!! Jag har varit på jakt efter ett fint strassarmband som jag kan ha på nästkommande tävlingar. Men det är skit svårt att hitta ett som jag gillar. Jag har verkligen letat överallt. Norrköping, Linköping, Stockholm, alla butiker och varuhus i hela Thailand o Bangkok men det finns inte. Antingen är det för smalt, för plastit, inte tillräkligt glittrit osv. Och framför allt så har de varit SVIN dyra. Bara lite krimskrams för 600 spänn..... Men i nordstan hittade jag detta fina armband för BARA 100kr. Fynd!! Me like!
Sushi lunch!!!Mmmm, lunch på Slim food

2 kommentarer:

Åsa sa...

bra val med NIKE ;)

Millan sa...

Åsa:
Jag vet, NIKE is tha shit;)