15 juni 2009

Fredags mys

Lite bilder ifrån vår grillkväll i fredags med Tobbe o Nina.
Min tallrik:
Jag hade bakat ananaspaj och vaniljsås till de andra tre, men till mig blev det ett annat alternativ. Den var tydligen supergod, men min desert var Jättegod!!!
Egen "vaniljsås" på kesella, vatten, funlight & lite sojamjölk. Riktigt mumma

Mina fina vänner:)

Tack snälla för underbara presenter. Jag älskar min Stay in place topp!!!


Solen skiner och det är toppen väder idag. Nu är det dax för frukost och snart är det dax för en helarbetsdag. Det blir vila ifrån gymmet ikväll och massage hos Nina väntar istället. I går körde jag ett helt ok benpass, kändes bra när det sved till när jag klev upp ur sängen;)

2 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

ååååååååå ananaspaj med fluffig vaniljsås, MY ABSOLUTE FAVORITE!!!!
*dregel*
Å maten ser dögod ut, fan Millis du borde bli kock, Hälsokock!

Millan sa...

Denicé:
mmmm, den var säkert god;)? Jag vet inte, jag åt inget av den. Men de tre åt upp halva så det var nog inget fel på den iaf:)
Jag vet, jag älskar ju att laga mat....det vore skitskoj att kunna kombinera kost, träning, seriöst hälsotänk i matlagningen. Vem vill betala min lön??? Hör av er, jag kan laga mat åt Er!
Ska vi försöka ses nåt snart igen?? Kommer du upp med Talanggänget?? Miss you:0)