26 juni 2009

Äntligen ledig helg!!

Nu är det änligen fredagkväll och jag har två dagar ledigt..eller inte riktigt igentligen. Imorn ska jag jobba kväll/natt på Sörby Herrgård och servera på en stor fest, 180 st gäster. Men jag börjar inte förrens klockan 16, så lite ledigt får jag iaf innan;)
Dagen på jobbet gick fort idag, trots att jag var där redan 6.45 i morse. Men det har varit full rulle på alla shoppingsugna människor, kul.
Jag pallrade mig till gymmet och körde ett bra benpass efter jobbet. Ett ganska lätt, då jag har haft lite känningar i ena knät så vågade jag inte lassa på massa.
Det känndes jätte bra, lite spännt i ena knät på sista bensparken bara...men då var jag ju klar! Jag passade på att slänga in lite mage oxå när ändå humöret o kraften var på topp;o)
Nu står jag i köket som vanligt o väntar på att Daniel ska komma hem ifrån gymmet så att vi kan börja grilla.
Jag älskar att grilla och provar nya kryddor o marinader varje gång.
Idag blir det sejfilé med citron, flingsalt o wasabi
Kyckling med soja, sambal, svartpeppar, chilli o paprika
Kyckling med ananas salsa, sambal o svartpeppar
Till allt detta goda grillade kommer jag göra en god sallad, tzatziki på kesella och självklart keso, inga kolisar här inte;) Daniel får lite pasta i sin sallad...
En nybliven last jag har fått, cola zero/light. Det är så gott;)
Nu tror jag Daniel kommer, dax att tända grillen, jiippii.
Vi hörs lite senare ikväll:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oändligt vacker...

Millan sa...

Anonym:
Ååh, tack snälla du *generad*.
Men den bilden visade väl inte min "fina sida"? ;)
Jag jag blir otroligt smickrad! Millan

Anonym sa...

Du har inga dåliga sidor ;) Som sagt, du är oändligt vacker.

/ Anonym

Millan sa...

Anonym:
åhhh, nu blir jag generad;)
TACK!
//Millan