27 juni 2009

Steel ass

Nu har jag svarat på era alla komenater, äntligen säg;)
Nu är aminosyrorna påväg ner i magen, koffeinet har börjat verka och jag sitter redo för att skjutsa Nina till Elin o hennes möhippa som hon ska på idag.
De ska kidnappa Elin vid 10 och de har verkligen en helt underbar dag framför sig i sol o värme med massa roliga saker. Jag minns hur otrolig kul jag hade på min, nu för två år sedan.
När jag kommer hem efter att ha släppt av Nina ska jag ge mig ut på en prommis, om ben o rumpa tillåter;)
Har SKIT ont i rumpan efter gårdagens benpass, det är bra att variera träningsintensiteten hellt klart.
Annars blir det inte så spännande idag, arbetet i trädgården fortsätter. Idag ska vi sätta plint, tror jag? Eller börja snickra? jag vet inte, jag gör bara vad jag blir tillsagt till att göra....koka kaffe kanske räcker:D
Hoppas ni alla får en fantastisk dag i sommarvärmen idag!!!!
Trevlig helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare tjejen !! Vill bara säga det att du och din syrra är underbara människor. Det kommer gå bra i din nästa tävling saker och ting sitter där dom ska liksom det ser harmoniskt ut ler. Må bäst så länge Kram Jens

Millan sa...

Jens:
Tack! Det var trevligt att träffas i Alingsås. /Millan