09 juni 2009

Oh my god

Trots dålig och omotiverad på gymmet igår, så kan jag knappt sitta på rumpan idag..rrrriktigt grym träningsvärk. Vanligtvis brukar träningsvärken inte komma förrens 1,5 dygn efter passet för mig, men idag har jag grimaserat varje gång jag har varit tvungen att sätta mig ner. Både fram o baksida känner oxå av det. Det kanske inte var ett så dåligt pass igår som jag trodde?? Det känns lite skönt idag i allafall.

Idag var jag ganska trött när jag kom till gymmet, eller jag har varit trött hela dagen rättare sagt. Det började med att jag snozzade två timmar i morse:( Blev ingen morgonprommenad. Men när jag kom till gymmet laddade jag om och är nöjd över mitt rygg + baksida axlar pass idag. Samt att jag cyklade gärnet hem på ny pumpade däck. Shit vilken skillnad lite luft i däcken kan göra, det var härligt att trampa på i 200 hem.
När jag kom hem låg en lax i kylen och skrek att han ville bli resad. Lite drygt ett kilo lax ligger nu i en låda i kylen. Lite gick ner i magen nu till kvällsmat. Det är så gott!!

Inga kommentarer: