23 juni 2009

TOBLERONE

Jag kom på att jag har heeeelt glömt bort att berätta om min överlyckliga stund på Liseberg, när vi nu var nere i Göteborg på min födelsedag. Hur jag nu har kunnat glömma det...??
Jag o Kenna vann en STOR Roblerone på toblerone hjulet.
Det har varit min dröm att få vinna en sån stor nån gång. Nu äntligen!!!!!
Nu behöver jag inte spela på det hjulet nåt mer;)
Jag ÄLSKAR Toblerone!!!!!

Istället för att baka en traditionell jordgubbstårta till midsommar så gjorde jag en chokladdröm:) Självklart med massa Toblerone på.

3 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

Ååååååå tobleroooooone,dregel, dregel, de e gött de =)

Annan sa...

Haha! Så härligt :)
Tittar in här ibland ...och ja tycker ordet härlig passar dig på nått vis...:)
Keep it up!

Millan sa...

Denicé:
I Love Toblerone!!!! Det är en tuff match mellan Toblerone o Ginger ingefära;)Kramis

Anna:
Tihi, tack!
Roligt att du återkommer och har lite "koll" på mig;)
Jag är ganska härlig, haha:o)
Kram