23 juni 2009

Frukost i solen!!


Jag sitter nu och äter en god frukost i solen och laddar inför ett tidigt gympass. Jag börjar jobba kl 12 idag och tänkte pasa på att träna innan jobbet.
Idag står det bröst o triceps på schemat, skönt. Det jobbiga är bara att jag måste ta med mig typ halva hemmet för att kunna göra iordning mig inför jobbet...shampo, balsam, duschcreme, fön, platttång, kläder, smink, lotion, skor, handuk och massa matlådor.......blir två väskor som är ute o cyklar med mig snart, hahaha;)
Dagens lunchlåda
Hoppas ni alla får en toppen dag i solen!!!!!!

4 kommentarer:

Julia sa...

Åh så härligt med frukost i solen, såg riktigt mumsigt ut! Ha en mysig kväll och hoppas du fått njuta av solen idag :)
Kramar stumpan

Tobbejonasson sa...

Haha ;D jag är nyexaminerad bygg pojk. Dom räknade på jobbet att om man äter "lingongrova" i den mäng som en kille på jobbet bor. tills man går i pension. gick det 4 varv runt jorden eller något sånt. Helt sjukt :D Jag försöker bryta den trenden då jag försöker bli stor. samma dröm som du ;)

Anonym sa...

Hej!tack för en skitbra blogg som inspirerar! undrar varför många blandar kesellan med funlight? är det för att den innehåller lite kcal? har för mig att den inte är nyttig men kanske jag som inbillar mig =)

Millan sa...

Julia:
Idag ska jag njuta av solen i ngr timmar, härligt! Kram

Tobbe:
Helt rätt inställning du har;)
Jag fattar inte hur du kan o framförallt VILL leva på den kosten???
Lycka till på resan en att bli en "större Tobbe":D

Anonym:
Tack!
Att äta kesellan helt naturell är inte så gott, den är ganska sur o sträv. Vissa blandar den enbart med mosade bär o frukt. Men jag tycker den blir så mumsigt god när jag blandar den med min favorit saft.Och att jag just använder funlight ist för vanlig sockrad saft är att den är sockerfri.
Funligt är INTE farligt att dricka!! ALLT i För Stora mängder är farligt, även vatten, mjölk, tomat, kött osv. Det kan kanske påverka vissa kroppar om man dricker hundratals liter dagligen, men det gör även alla andra livsmedel oxå.
Har du aldrig provat? Då måste du göra det idag. Min favorit är Appear, men jag har även, sex andra smaker hemma;) Välj din favorit. Millan