07 juni 2009

BBQ hos Fredrik

Jag sitter nu här på söndagkvällen och tänker på hur bra den här veckan har varit. Första dagen på jobbet, helgen i Västerås och tillsist idag mitt födelsedagskalas med familjen. En riktigt bra vecka helt enkelt.

Jag är grymt nöjd med veckan som varit.

Jag tog tåget till Denicé direkt efter jobbet i fredags så vi kunde få så mycket kvallitetstid som möjligt tillsammans.
På kvällen när jag kom till Denicé fixade hon mysig kvällsmat till oss,

Tack Darling för en super mysig helgVi hade ju räknat med att göra några timmar på stan innan grillpartyt började...men det blev det ju inte av. Hela jäkla stan var stängd!!!! Inte en butik hade öppet, till skillnad ifrån city här hemma Norrköping, som vi hade öppet 10-17. Vi är tydligen inte så intresserade av att fira nationaldagen här...eller?
Vi gick till Spicy Hot och käkade lunch iaf, dem kan man lita på=) Eftersom stan hade stängt och vi inte kunde köpa med oss nåt till Fredrik (& Elinor) så fick vi passa på att baka nåt, eftersom vi vet att Fredrik ÄÄÄÄLSKAR kakorEn chokladbollstårta, men något annorlunda dekorativt rekvisita, hahaha;)
Vi två är lite störda när vi sätter igång, eller hur Denicé??Vi hade riktigt tur med vädret. På dagen regnade det en skur, men blev bra uppehåll lagom till partyt Vi var "några" stycken som kom till Fredriks BBQ, man fick leta upp en lite plats som man kunde sätta ner sin rumpa på...
När alla deserter åkte fram var alla som hungriga djur...det tror man kanske inte om alla byggar & fitness människor..?

Jag tror att det var ett 20-tal olika kakor, tårtor & andra bakverk som ställdes fram efter maten
Efter såååå mkt mat och tårta som fanns att äta så blev även de stora killarna mätta & trötta Toakö??
Vart är sexpacket??? Riktigt snygg mage off...;)

Alla människor, både nya och gamla ansikten som jag träffade i lördags, stort tack för en toppen kväll. Alla var grymt trevliga och roliga att prata med:0)

Inga kommentarer: